Sunday, January 15, 2012

Ahjustroogonov

Juba mõnda aega on mul meeles mõlkunud üks retsept "Pereköögi kokaraamatust".

Eile ostsin siis kõik koostisained ära ning täna läks kokkamiseks.

Koostisained:
500 g valmistükeldatud seastroogonovi (mina tegin siin küll muudatuse ja ostsin sea välisfileed, mis sai tükkideks lõigatud).
2-3 sibulat
250 g šhampinjone
3-4dl majoneesi (jällegi tegin muudatuse ja panin 200g light majoneesi)
maitse järgi soola, pipart ning
liha maitseainet
õli
sibulapealseid või murulauku (kuna mul seda ei olnud parajasti, siis jätsin ka selle välja, kuid muidugi oleks see imehästi juurde sobinud).

Valmistamine:
Pruunista lihatükid õlis ja lisa soola, pipart, liha maitseainet. Pane ahjuvormi. Samal ajal viiluta sibul ja seened ning aseta lihale. Kalla üle majoneesiga ning aseta ahju umbes 30 minutiks. Välja võttes puista üle roheliste sibulatega.

Allikas: Pereköögi kokaraamat (Lia Virkus ja Pille Enden)


Antud retsept maitseb tõesti väga hästi. Ahjuvormis moodustab põhjale veel kaste, nii et seda pole vaja eraldi juurde valmistada. Serveerisin keedetud kartuliga ning tomati- ja viinamarjalõikudega.





Kuid nagu ikka, meeldib mulle retsepte kohandada. Seega mõtlesin, et järgmine kord teen sibulad pisikesteks tükkideks, kuna mulle lihtsalt visuaalselt ei meeldi sibularõngaid süüa, samuti võiks vormiroa enne ahju panemist üle puistata juuustuga.

Antud retsept sobib ideaalselt ka pidulikemal juhtudel pakkumiseks. Sellisel juhul ei tasuks seafileed aga kuubikuteks teha,vaid hoopis viiludeks jätta! :)

No comments:

Post a Comment